Saturday, July 24

::Aaacchhuuoommmm!!!!!!!!!!!!!!!!::

aaccchhuumm!!!!    
aaacchhuummmm!!!!   .................(=_=)".. 
::ini aku serius.memanhg huduh kalau bersin gini::

post kali nie da kaitan dgn apa yang berlaku pada aku sekarang nih...huh..perit oih perit..dri matahari terbit sampai matahari terbenam,bulan pulak ambik shift x habis2 sok sek sok sek sok sek sok sek sok sek!!!!!!!!

sangat2 la x selesanya bila mai menda org panggil selsema nih...hidung dah macam badut sarkas kepala dongga..merah menyala bak biji saga...pedih x tau nak habaq la....awat x nya sekali hambuih(bersin la)..gabuih ngan tisu..sampai tisu pun naik hancus d buatnyaa....

ada orang2 cakap la..kalo selsema jangan lap ngan tisu sebab nanti habuk2 tisu tuh akan buat kita lagi nak bersin..guna sapu tgn lebih baik..mana kau nak pi cekau sapu tgn byk2..ingat aku buka kompeni sapu tgn kaaa haah???...

so,dah terlanjur aku cerota pasal selsema ni,meh sini aku kongsi2 sikit cerita pasal selsema nih...hampa semua mesti penah kena kan..x macho la kalo sapa2 yg x kena @ memang pembohong besaq kaalu hampa kata seumur hidup hamapa,,hampa x penah kena selsema nih....cett!

sebenaqnya selsema nih dsebabkan oleh sejenis virus yang kita panggil influenza virus...


sekian~...


jap2..jgn hentak kepala korunk kat dinding oih...tiba2 ja rasa cam malas plak nak cerita..alah search google ja..kalau aku nak cerita pun aku amik dri google gak...

okeh.kantoi!!!!!


tuptaptuptap : tersangat la x selesa..please laa get away from me!!!

No comments: