Wednesday, July 7

got tired

setelah dipekenankan oleh aku sendiri..
dengan ini dengan berkecil hatinya ingin mengumumkan bahawa..
1 minggu yang lepas merupakan hari yang terletih di dunia bagi aku..cett
tahap keletihan tu masih bersisa sampai sekarang..seyes..
tambah pulak dengan seminggu lagi nih..
mpp pulak..
fuh...x terbilang bai..

ok.actually aku mau cita pasal g kursus PC hari tuh...
overall..seyes aku habaq x la sebest mana masa first2 tuh..
sebab x lain x bukan CERAMAH dan LDK....
tahap kebuhsanan gue dah sampai ke tahap gaban..
gaban tuh hape??
...ok..buka kamus dewan muka surat 368..
maksud gaban parking elok ja kat situ....

masuk hari yg kedua..LDK still ada tapi best sikit la dri yg sebelomnya..
sebab kami gabung2kan LDK pastuh main telefon rosak....
tau kan main telefon rosak macam mana...
buat 1 line memanjang ke belakang....orang belakang bisik kat orang depan...dan seterusnya lah...

"kakaku kata.ku kerat kuku kaki kiriku"

dengar cam senang ja an...tapi the truth is jawapan yg diberi amat meng'kelakar'kan....
sampai ada ja group yg tulis last sekali tuh..camnih..

'kakaku kerat kuku kaki.kata kata kata kata kata.........".....
lawak giler time tuh..cam nak pecah urinary bladder aku punya gelakkan diorang...huh!!
tp aktiviti hari yg berikutnya lebih menarik lah...
t aku story lain...





yang merapek:ku kerat kakiku pun ada ja yg bagi..dah kerat kaki nak jalan guna apa??..mulut??????

No comments: