Sunday, August 1

.::once upon a day::.

..yesterday..0ne day be4 today..2 day2 be4 tomorrow...ok2...
sebenaqnya aku nak cakap semalm.....

okes.

pagi
kitorang da interaksi course..main sukaneka..okeh best even aku dapat main satu ja acara..tp penat macam orang main bola sepak 3 hari 3 malam..tp kalau penat main x pa..boleh xcuse..tp penat gelak kat orang..rasa macam nak terkeluar benda yg tergantung kat belakang lidah tuh..imagine orang laki main bola jaring.bila tgk sekali nmpak macam diorang main bola keranjang.tgk 2 kali nampak cam main ragbi.nampak 3 kali.....entah!..ish2.. 
:asal lak tuh:

okeh.then kami lompat2 snap..lompat2 snap..lepas snap2 kami gelak2 tgk aksi sendri..hahahaha..nak tgk???
                                                      :power puf gurl in red bean:

:ni aku suka.jadi gak lompatn aku.cun x?cun x?:
:nak terbang x jadi:
:ni memang uduh.sumpah aku gelak sorang2 bila tgk:



tengah hari:
pas habis kitorang picnic..bawah pokok ketapang jambu air..makan nasi kuning+ayam ckit+salad sikit+timun sepotong+sup...makan2..gosip2..umpat2 ckit..asam garam as a ladies..ngeh2..kenyang..

:ok.motif aku letak natang intam tuh.bukan nak promote blog aku.
tp nak cover benda yg x sepatutnya dilihat d kyalayak ramai:
 petang:
g enjoy!!!!!..




sambung muka surat baru..



tuptaptuptap : =____="

No comments: