Saturday, February 12

aku ada tabiat buruk..ko ada??

aku nak menstory pasal tabiat buruk aku. aku percaya semua orang di muka bumi ni ada tabiat buruk kan. pentipu la kalu jawab tak de. itu bukan orang. itu beruang namanya..tet!


aku banyak tabiat buruk. tapi lately nie tabiat buruk aku yang semakin menjadi-jadi ialah..................
drum roll please.......


suka cabut rambut!


gila la weh! dah nak botak kelapa kepala aku nih. yang peliknya satu side plak tuh..macam ni hah!




huduh gila kan. se-keus me. thats not my pic okeh. sekadar hiasan


kadang-kadang tuh, tengah2 study pon jadi kerja. sebelah tangan menulis, sebelah lagi duk tarik rambut..jangan cakap time study jew, time buat apa2 je la..ow, giler la..lepas tarik tuh baru nak menyesal. tapi jap g buat balik. arghh! tabiat! tabiat!


aku rasa cara nak selesaie masalah permasalahan ini..ikat jea tangan aku nih dekat belakang. tak sibuk2 nak merayap atas kepala sangat. SETUJU! SETUJU!. sapa setuju angkat hidung!


OK. udah2 la tuh ekh. tak boley citer lebey2..nanti mengaibkan aku.tet!


okey.BABAI!









6 comments:

apez khu said...

buruk gila tabiat..depan pak kas tak buat pulak..lol

Syeida Ramli said...

hahahaha..sengal..xkan aku nak pi seludup tgn aku ke dlm tudung plak..itu dah melampau..
hang berani ka crita tabiat buruk hg? mesti dak an..haha

rocky's skirties said...

haha..smelah kite..

Syeida Ramli said...

loh, sama ker? ingat i sorang jea ada tabiat buruk ghupe tuh..haha

ShaNa said...

hahah betol2. bukan takat tarik rambut sendiri, rambut org lain pon dia suka cabut!

xD

Syeida Ramli said...

haha..shana, takat tarik rambut sndiri okeh g..ni tarik rambut org..kes parah dah tuh...hahaha