Wednesday, June 1

Tanya Sama Hati, Itulah Sayang, Pokok.. mana satu pilihan korang??

korang pernah tak dengar lagu nyanyian P.Ramlee dalam citer Anakku Sazali tuh. tajuk dia TANYA SAMA HATI..pernah kan?? kalau tak pernah meh sini dengar...


and, The Ramlees pun ada nyanyikan lagu nie balik with new version..tajuk ITULAH SAYANG. best la jugak..tapi aku rasa muzik dia macam berterabur ja..my opinion la. tak tahu la korang...hah, dengar sini..






tapi, baru2 nie ada satu lagu ni tajuk POKOK by Meet Uncle Hussain ft Hazama pun ala2 macam dua lagu kat atas tuh. tapi lain la sikit. dia ubah lirik and guna arrangement lagu yang baru....jap, aku tak sure la baru ke tak. tah2 aku yang ketinggalan zaman..haha. ah, lantakla..yang penting aku baru je dengar lagu ni kat radio. bagi aku lagu pokok ni sedap sangat. rasa macam la makan pun ada. haha..jom dengar!




so, mana yang best hah? 

5 comments:

Danial Razak said...

boleh layan jugak la lagu ni..hahaa.

Aween Ashlee said...

penah gak dengaq..bez kan lagu pokok tuh..sore bapak bez siot..hehhe

Shazwan Azizan - wanblur said...

the ramlees best modern, tapi p ramlee tetap dihati :P

Anonymous said...

tanya sama pokok ~

supersyieda said...

Danial- layan jgn tak layan..hehe

Awin- best kot sore hazama tuh. dulu sebelom masuk AF x perasan lak sore dia sebest tuh. haha

akuwanblur- p ramlee tetap simpan ketat2 lam hati weyh..:)

sifu- pastuh pokok jawab ape? ce citer