Wednesday, December 28

grrr

Aku tak paham betul dengan manusia spesis macam ni. Bercakap macam orang kuat agama, sembahyang tak tinggal siap mengajar budak-budak mengaji lagi, tapi kalau dengan perempuan bukan main lagi kan. rapat-rapat, sentuh-sentuh, peluk-peluk. 


mana pergi agamanya ekh? buat macam tu tak haram ekh? aku tak kisah sangat kalau orang lain, i mean orang yang tak pernah tegur aku pasal halal haram ni nak peluk-peluk bersentuh bagai dengan girlfriend dia tapi , kau ? 


dulu bukan main lagi time aku pergi karaoke dengan kawan-kawan aku, kau cakap pergi tempat jahanam la, tak elok la, orang pakai tudung tak elok pergi tempat-tempat macam tuh la. ok aku faham, tapi masalahnya kitorang bukan nya duk berkaraoke depan-depan public pun, lagipun kawan sesama perempuan je kalau ada lelaki maybe la nampak tak manis kan? 


Aku boleh terima nasihat kalau orang yang bagi nasihat tu tak buat benda-benda yang ' tak elok' ni, tapi kau tu lagi teruk. lain kali sebelum kata kat orang apa kata ko beli cermin besar-besar then kau duduk depan cermin tuh tengok diri tuh dulu. kalau rasa dah cukup sempurna baru boleh tegur orang ok. tapi kalau rasa diri tuh tak sempurna tak buat benda-benda macam ni baik simpan jela. 


sebab kau tahu kenapa? orang yang kau marah-marah tuh akan ketawakan ataupun bahasa kasarnya akan mengejek kau balik atas apa yang kau buat tuh. 






aku harap sangat kau baca entry special aku nih.  terima kasih !
aku bukan nak merendah-rendahkan kau cuma aku rasa tak payah la nasihatkan orang kalau diri sendiri pun buat.


MOOD : GERAM GILA! 



2 comments:

Jasmine_Tune said...

HAHAHA.. lex r syiedah. biar tuhan je yang menilai diri kita baik atau buruk sesuatu pekara itu bukan terletak kat tangan manusia tuk menjudging kita :)

Super Syieda said...

yes, so true. hehe :)