Saturday, March 27

behind the mask,shines a future scientist

okeh.tjuk agak cun d ctu yah.jangan dok cakap aku ni buang tebiat plak.cuma saja nak 'promote'kan kitorang punya boleh dkatakan slogan la tuk dinner biomed tahun nih..amacm sedap kan.sesedap makann dia..

opps!!makann..k.aku punya sumbat.punya sumbat sampai la aku tiba2 ja dengaq something..jeng2..hah!perut aku memprotes..nak tau dia kata pa??.."weh manusia udah2 la tuh menyumbat,aku dah x larat nak menampong nih'.ok.aku seorang yg prihatin.lantas aku pun stop la mkn.ceh~

tangki(perut) masih mantain.terus meyumbat.
performance??..seyes aku habaq terhinjut-hinjut jugak la badan aku ni dek tahan gelak pengacara punya pasal..boleh kena gastrik wo tahan gelak.so aku lpaskan ja la..semua persembahan mlm tuh memang best giler la..1st yer giler mantap,2nd yer giler______(aku x perasan lak,ada ke x??ada kot,mybe time tu aku kuar),3rd yer giler suspends,4th yer giler touching..yg paling x leh dlupakan lecturer kitorang yg sgt sporting..PAK KAS..sedap gak sora pak kas nih..agak ternganga aku time tuh.ingatka aris ariwatan yg menyanyi..

okeh.bab dressing lak.kitorang melaram habis.x mo cakap byak.korang tgk la sendiri.

pa macam..agak2 kami ikot tema x(masquerade)???hah?ha?..
ikot kan ckit2..baju x pa kira cincai,tp mask perlu..

lastly.overall memang enjoy giler..tp sikit terkilan sebab x sempat nak pose byk2..sebb kekangan masa..(kami bukannya apa,kalo depa bgi masa byk alamatnya boleh jd full owh memory camera tuh..penoh ngan gmbaq kitorang ja..x pa2..next 4 year da g..c r..
antara senior2 yg merupakan org kuat tuk dinner nih..




sampai kolej,sental makeup, mandi,tido!!







cda monolog:perut masih memprotes..sigh~~










No comments: