Saturday, March 27

MoViE LaGIiii

action.suspend.romantik.+++++

wah.keluar lagi.movie lagi.layan lagi.komen lagi.ptg td tanpa membuang masa aku+3 g kawan pas kelas terus berlari ke monorail..over gila kau..bukan la sampai lari2 tuh..tuh da mcm budak skolah rendah yg lari nak blik pas bunyi loceng da..

destinasi kami.dalam kepala otak times square weh.buat pa nya??..pa la tgk movie la weh..evolusi kl drift 2..org ckp gambar ni best(org utara kata gambaq tuh movie tau.)..hampa jagn duk ingat aku kata gambr yang hamapa tuk tangkap pose2 tuh..

sampai2 p beli tiket.kami beli tiket yg seawl boleh.wah!!5.50pm punya show..x tggu lgi dah..rembat trus..wat pa nak tgu2 lagi..

<sambil mata tertacap kat skrin gergasi depan tuh>walaweh..best gila cter nih...remy!!!i like you the mostlah...sam!!!i love u lah..hak.hak.
remy tetap no 1.even jd insp polis pun style tetap mantap plus2 menjadi pujaan hatiku,tp cuma nmpak cam lebih dewasa ckit ar(ni mesti pasai misai di)....

nampak x gambar yg paling ujung tuh..ala yg pakai reben itam tuh...sapa ekh?sapa ekh?



ni part yang aku paling x suka lam mpvie nie..menjerit2 jugak la aku.org sebelah jgn marah no



the end~~
malang x berbau...dan x pernah terhidu lgsung pun.something happen..~_~..








cda menolog:ni movie yg last aku tgk tok sem nih..sem depan ada lagi..



No comments: