Sunday, May 2

meniskus!

OMG
sunyi sepi
tiada kelibat manusia
tiada lampu yang ber'on'
tiada kasut di depan pintu
tiada baju di ampaian
tiada gelak ketawa
tiada suara sesiapa
--->sindrom2 time cuti
________________________________________________
owh.semalam merupakan hari yang aku x akan ulang lagi lepas nih.rasa macam nak g tumpang ja bilik sapa yang belom balik.aku maksudkan kat kolej nie.

lets imagine.majority budak2 kat aras empat ni dah balik rumah diorang.aku rasa aku sorang ja kowt yang masing tinggal kat aras empat nie semalam.semlam keluar nak g toilet seram sejuk ja rasa.bayangkan weh.lampu2 kat dalam bilik 4 sure la dah x pasang kan.dah orang x da.okeh boleh dterima.yang x boleh terimanya aku keluar2 bilik..
mak ai.gelap gulita..rasa macam aku tggl sorang2 kat dalam bangunan tinggalan pulak..omg!..
okeh.buat2 berani je la..semalam ni ja.warden masa kat asrama penah cakp..
"jangan berani sangat,jangan takot sangat"
okeh,aku half2..

so,untuk hilangkan ketidakkeberanian aku tuh..aku pun pasang la movie..
movie aapa ekh?.x best layan movie sorang2..so,decide nak tgk Sanay Wala Nang Wakas(SWNW)..okeh..layan...
pasang volume yang maximum kowt..tjuan??..
x moh dengar benda2 lain..

suddently...aku dengar macam ada orang ketuk pintu..
GOOSE BUMP(tah betol ke x ejaan tuh)..!!!!!...rasa lain macam dah..okeh.aku ulang balik yea.kat aras empat tuh aku sorang2 ja paham..kalau korang??..pe rasa??aku dah check dah sebelom tuh..usyar kot tinggap tgk blok G..kompem kosong..buka pintu tgk blok J(ni masa awal2 lagi ar)..koridor gelap+bilik gelap+sunyi..OK.fine.
berbalik pada bunyi orang ketuk pintu..badan dah berpeluh dah..
okeh.dah benti.kejap je..da kowt 3 kali..abaikan..teruskan tgk cerita tuh(SWNW)..
pastu bunyi orang cakap lak..OOOOOooooo!!!!!
baru aku paham...dalam masa yang sama aku masih mendownload cerita tuh lagi..patutla bunyi orang ketuk pintu..dalam cerita tu rupanya..suspend betul aku..biasala kan kat sini bila buka utube..bukan nya laju sgt..tersekat2..lupa lak nak tekan stop..ahahhaahahha..aku gelak sorang2...

OK.mata dah layu.last2..terpengsan gak aku....
pagi tuh..aku tersedar ada announcement..lebih kurang macam ni la bunyi dia..
"perhatian kepada semua penghuni asrama,diminta sentiasa kunci bilik anda sekiranya ingin meninggalkan bilik ataupun berada dalam bilik masing2,kerana ada yang melaporkan kehilangan handphone pagi ini"...
 
fuh!!!
 ..bayangkan tempat ni kalo gelap..


cda monolog:nak kemas note lah..bilik bersepah-sepah..

No comments: