Friday, April 30

Jom melawat ke egypt~

okeh.hari nie hari kedua tuk aku berpoya-poya..semalam bukan seharian tau tp setengah harian ja aku g merendek kat times square..dah beli apa yang nak..ok fine..jom balik..tp.tp.tp..nak story ckit nih masa tgh enak berjalan2 mencari pintu keluar..

---aku ternampak da la sorang boy nih..aku nampak dia jalan kepit tangan dengan lagi sorang boy nieh.aku cakap yang benar yea..x dak rekaan semata-mata kat cni.dgn dua2 mata aku nih yea..cis.boy kepit tangan boy.okeh.mungkin kawan baik kot..fine..aku jalan2 lagi..memang dalam hati cam x puas ja..okeh aku tanya my fren.  
"weh,nampak x 2 org lelaki kat depan tuh??..pegang tangan sih.."..okeh,kwan aku sedar..tp masing2 x buat kata putus g..WAIT!!!..masa tengah turun eskalator..okeh.dah jumpa jawapan.sah diorang tuh G_Y..kalah pasangan couple yg giler romantik berjalan..-------
no what???..tu la kali pertama aku tgk pasangan G_Y depan mata aku..seyes cakap...rasa gak la cam nak tervomit kat ctu....
_________________the end(my 1st day)______________________

2nd day misi nak g MESIR..teringin sangat nak tengok piramid..orang cakap pyramid sangat besar.tp malangnya,tiket flight SOLD OUT sebab ramai budak2 ipt cuti kan..hahahaha..xpa..
okeh fine.x dapat tgk piramid kat mesir kita tgk piramid kat dalam malysia sudeh..

okeh.akhirnya sampai la aku kat 'MESIR'..aim nak g main guling2 kat ats padang pasir tuh..tapi..alamak,sekarang musim sejuk la pulak..so, pasir2 dah bertukar wajah jd ais..apa boleh buat..ais pun ais lah..and then kami decide nak main ais puas2 hari niey..ok.jom sewa kasut skate..sumpah bila seketul batu yg seberat 10kg jatuh atas kaki korang..yang pecah bukan kaki korang tp batu tuh..amat menarik..

main punya main.korang cakap ja skill apa aku x tunjuk..segala cicik skill aku tunjuk..skill melutut lah.skill landing yg amat membahaya kan pelvic bone pun aku serlahkan secara x sengaja..sakit2 gak..tp hati berkobar2 nak teruskan jugak..mana boleh beb..aku tgk orang lain main macm tgh berlari kat tepi pantai ja..yg aku ni bukan cakap nak berlari..berjalan pun kalah robot..robot pun menangis air mata darah tgk aku berjalan.sebab apa??..mana taknya dia ingat spesis  dia ja kat dunia nie jalan cam robot,tp ada gak yg jalan lebih  teruk dripda kerobotan aku lg..apa aku merepek??..whatever lahhhh
~~puas main..balik jom..kalo dibiarkan lama2 alamatnya masa depan memang gelap lah..kenapa??..pikir2 lah..selamt beramal....~~

bersama2 ini aku titipkan beberapa photo sebagai kenang-kenangan melawat piramid..(gila jakun la kau SHIEDA)....lalalallalalalalala~~~~
                                                          ~dalam 'flight'.otw nak g mesir~

                                    ~padang pasir bertukar kepada gelanggang ais.apa boleh buat..~
                                                 ~muka tgh balancekan badan xmoh ngaku~
                                                               ~okeh.dah pro.~
~okeh,rehat kejap.kalo x jd makann sejuk beku la kitorang~

~da nak balik looo~
~gudbye 'MESIR'.insyallah sem depan kami dtg lagi ye~


cda monolog:badan saya sakit2..sapa ada buat perkhidmatan urut-mengurut sila telefon saya dengan segera..

No comments: