Saturday, July 10

suatu petang di dalam tandas..

peristiwa ni baru ja berlku kat aku beberapa hari lepas..tempat kejadian perlu dirahsiakan untuk menjaga sensitiviti sesetgh pihak..aceh!

di suatu petang yg anginnya agak berhembus sempoi2 bahasa.awan2 berlumba nak tgk sapa yang paling laju berlari..sedang aku memperbesarkan diameter lobang idong  nak sedut angin yg sempoi lagi peramah td tuh..
tiba2 ja rasa mcam ada yg menendang2 stomach aku..

adus...my stomach!!..bru aku hingat dah dekat 3 hari aku x berhajat....petang tuh dsebabkan keadaan yg x menyenangkan aku dgn jalan control macam x da apa yg akan berlaku bergegas2 ke toilet...lepas hajat..
aaaahhh.lega!!

tapi bukan menatang x senonoh tuh yang aku nak cerita kat cni...
aku nak ceritakan apa yg berlaku pas tuh...itu sebenaqnya...ada paham..yg pasal menda2 atas tuh...just forget it yah..=>>

pas saja urusan peribadi selesai aku pun berdiri..pastuh aku toleh kanan...
alammaaaaaaaakkkk!!!!!!!!!.......macam  lawak pun ada gak...seyesly toilet tuh yg lawaknya..sapa2 pun yg bila dia berdiri kat dalam toilet tuh dia akan nampak kepala org kat sebelah..tp syaratnya org yang kat sebelah pun kena berdiri gak la...kalau duduk memang x nmpak..

aku tgk dia.di tgk aku balik.aku pangdang la dia balik.dia pun pandang aku balik...
pastuh dua2 tunduk pala serentak...masing2 buat macam x nampak apa2...

korunk dapat bayangkan x situasi dia....

dengan muka x bersalahnya aku keluar...tup.tup.dia pun kuar....
aku tgk dia.dia tgk aku blik.....
kah.kah.kah.kah....sampai bergetar aku punya mandible ngan maxillary bone gelak punya pasal.......
o,__________,0..tp aku x berapa cam muka dia..nasib baik lah...

moral value die:----)..jgn buat dinding tandas yg rendah..mungkin
                                diorang pikir org2 asia ni rendah..tp da gak   woh yg tggi2...
                                dan lagi satu..amat membahayakan...



tuptaptuptap:  memalukan...#_#"

No comments: