Saturday, August 7

.:: GOT NEW SKIN ::.



yezza..tadi aku g PIKOM PC FAIR dekat klcc. sebenarnya tak nak beli apa2 pun. juz nak teman member g beli camera digital jea. tapi jalan punya jalan,mencelah punya mencelah
bapak ar ramai gila orang..+__+"
itupun nasib baik aku g hari nih kan. kalo esok nampaknya bersila ja la aku dekat tepi2 tuh
barang2 dia memang murah giles..

ok2.back to the nak beli apa2tadi.heheheehe~~
pas jalan2 kan aku nampak satu laptop skin nih. memang macho gile ar. terus jatuh cinta..masa aku tengah pegang skin tuh.ada mamat kat sebelah ni duk ushar2 ja lapy skin yang aku pegang tuh.muka macam nak sambar terus ja kalau aku letak balik..amcm bro nak gak ker.sory yea, sila pilih yang lain..
teheeee~ terus beli..but the prize is very cheap plus plus buy 1 skin will get 3 free gifts..so.aku belasah terus ja...x yah banyak pikir..korang nak tgk x??..x mo tgk pun x pa..
Taraaaa!!!
: differ from the others rite.kredit to me:

tuptaptuptap : sampai bilik terus lembik.mana x nya..aku puasa kot time ni..blik terus tido mati!!!

No comments: