Friday, October 8

:: menawan puncak BROGA::

okeh.agak lama aku x mengupdate ini belog..aku bukannya pa..cuma x dak benda yang nak ceghita la..kalau setakat nak letak lirik lagu ka apa ka, nampak macam x cun jea..huhu..story2 baru best an..

so,sekarang cakap banyak x guna.apa pun x dapat..aku mau story la ckit pasal kitorang g hiking hari tue..okeh.tempat dia memang cun habis meletop la..memang tempat tumpuan para2 penghiking pon.nama tempat tu BROGA..bukan BERUK KA..sekali dengar memang bunyi cam kembar2 jea..heh.Broga tue dekat2 dgn Semenyih la..nak habaq pun x tau..paham2 la GEOGRAFI aku bukannya A pun..

ok.sampai jea kat ctu cam pelik gak.asal hutan kepala kelapa sawit jea nih..mana bukitnya..ooo..ekcely kena jalan masuk lagi..ok.xpa..buat2 stretching ckit.regang sana regang sini.letup sana letup sini..kitorang pun start la berhiking..penat x yah tya la..aku nie group yang first pun jadi orang yang nak kata terakhir tu malampau sgt la..tapi dekat2 je la..huahua..penat gila bhai..rasa macam nak tersungkur jea kat ctu..tapi bila pikir balik bukan selalu dapat gi sini..so,ku gagahi jua(skema)..tuptaptuptap..

akhirnya sampai jugak aku kat puncak broga tuh.tapi tuh baru 1st peak ada lagi 3 peak woh.,mau mampus katak gak nak daki sampai ke sana nuh..tapi,seyes aku cakap bila dah sampai 1st peak pun jadila..hilang semua penat lelah yang tadi tuh..peluh yang minta izin nak kuar pun da x jadi..view dia..pergh!!!
cun.smart,hansome,semua ada la..

cakap byk x guna.aku pun bukannya rajin sgt nak ceghita semua nie..sebab orang cakap gambar dapat menceritakan segalanya..dalam bahasa omputih nya depa kat 'a picture means a thousand words'..tapi sama ka dengan maksud aku tuh..xboley2..kita kena tukar..'a picture shows a single words"..betul kea??..ah,lantak la..sapa kesah!!!!

:: 1 2 3 4 5 6 7 8..ok lapan lagi::



:: yeah!semangat berkobar2 ::
:: sampai di 1st peak.semput x hengat::
:: wau.cun.meletop.::






:: panggil UFO ::


::
:: lihatla dunia..aku yang punya::


:: DSLR memang cun::


:: ini keje kami::
::lompat2 snap..kadang2 tuh tak lompat pun snap jugak::
:: terapung::


:: incik tuh tgk UFO yang kami panggil td::

:: bye..bye..UFO::
.........................................


tuptaptuptap:super seronok,super penat,super ring sedap! ='>

No comments: