Sunday, October 17

:: peh!! giler arg!! ::

 semalam aku terima la satu mesej nie..no memang x kenal la..tau x dia tulis hape??

 "lu ada hutang sama gua 10 libu.kasi campur itu bunga ada 15 libu.bila mau langsai??.."..

peh!! berpeluh aku baca.bila pulak aku duk berhutang banyak2 macam nie kat orng..kalau setakat seringgit tu no wonder la..okeh,relex2..aku balas balik..

"sape niey??" 

sehabis lembut la aku taruk..mana tau kowt2 salah no ka??..pastuh dalam 60 saat dia balas.punya la suspen aku nak buka.

" lu talak kenal sama gua ka??..wa kasi lu pinjam itu luit,lu talak kenal sama gua??.." 

peh! sentap woh.

." sorry, i think wrong no."..

aku ingat ke betulla salah no..dia x balas.tgk2..ada lagi mesej masuk..

" wa x salah olang punya..lu anak ramli wo..wa kenal sama bapak lu.."

hah!mampos! macam mana dia kenai abah aku pulak nih..masak2..betoi ka nih??..xkan abah aku berhutang ngan ALONG pulak..okeh! dengan macho nya aku balas.

" yes.saya anak ramli.tapi kenapa dengan my father?? "  

  suspens2..pastuh dia balas..

" ramli tu pun abah aku jugak"..

mula tuh aku x paham..pastuh lama2 bila aku baca balik..peh!!.
.
WA DAH KENA BEB!!

..kurang hasam punya adik..dia main2kan aku rupanya.tukar no baru,pastuh kenakan orang..
.tunggu la balik nanti aku tumbuk2 hang sapai lumat..eii!! geram betoi aku...menda2 macam nih dia boley wat main2..eii!!!

tuptaptuptap: moral of da story..jangan berhutang denagn ALONG..kelak merana hidup..!!heee~~

4 comments:

nazirulhazwan~ said...

tampar je adik tu.kuang ajaq,hahaha

~fais~ said...

hahahahahahaha

Super Syieda said...

heheehehe

Super Syieda said...

satgi dia report kat mak pulak..budak tuh bukan boleh..hahha..tpi memang rasa macam tu pun..huhu..