Sunday, October 31

:: wahai perigi..perigi..airnya biru::

orang dulu-dulu pernah berkata. 
kalau kita cakap satu-satu 'benda tuh' tiap-tiap hari ataupun tiap-tiap jam ataupun tiap-tiap 5 jam. 'benda tuh' akan jadi kenyataan..aku rasa x salah kalau aku mencuba kan.sebut 'benda tuh' tiap-tiap satu jam. mana tahu kalau betul2 menjadi kenyataan. kalau x jadi kenyataan pun x pe. x luak  barang sesen pu..


lagi satu kan. 
orang jugak pernah cakap.tapi orang dulu atau orang sekarang tu aku x sure. 
orang cakap kalau kita panggil 'orang tuh' sebanyak 7 kali( dalam hati). orang yang kita panggil tu akan kalih a.k.a toleh la..tapi jangan la panggil nama dia tapi orang tu x da depan mana hampa. itu namanya keja yang macam memberi cincin kpda orang kudung. make sure 'orang' yang korung panggil tuh ada depan mata la. seberapa sahih benda tuh aku x tahu..xpe nanti kita cuba..


psst psst: okeh aku tahu entry x de kena mengena lansung dgn tajuk. saja. tukar angin. tiba2        jea teringat citer bawang merah..JOM NYANYI..


♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪•.¸¸


~~ wahai perigi...perigi..airnya biru..timbullah ibuku..ibuku..si ikan kaloi..nasi melukut...dengan sayur keladi..~~
ikan kaloi balas: erm sedapnya..jap2 aku timbol sekarang..


tuptaptuptap: boring gila hidup macam nih!

2 comments:

Pejuang Kesenian Extreme said...

Jom kita menyanyikan lagu ni bersama-sama..baru romantik sikit..hihi

Super Syieda said...

okeh..jom..laju..laju..buaiku lajuu..