Monday, November 8

:: sekali lagi ::

semalam la aku rasa macam x sabar2 nak balik kampus. sumpah aku cakap. kalau sebelom ni kan, esok dah nak balik kampus , alamtnya malam tuh rasa macam kucing hilang anak..buat semua benda x kena. rasa macam nak ikat diri aku nih dekat pokok durian.malas nak paking barang nak balik. dan yang paling malas bila nak kena duk dalam bas 5jam..mau kematu buntut woh..lenguh nak mampoih habaq hang.

tapi semalam perasaan nak balik tuh memang lain la habaq hang. rasa x sabar2 nak balik. paking barang pun muka happy jea..mesti da sebab an..yela aku gtau..sebab pas aku balik kampus ni lagi 5 hari balik kg pulak. sebab tuh rasa cam over-excited tuh. kalu x be4 dis, kalau dah balik kampus tuh alamatnya lagi 2-3 bulan la baru balik kg blik..

nak dijadikan cerita. dalam ke'excitedan tuh..ada benda malang berlaku kat aku. okeh. pakcik bas tuh berenti la kat R&R Bukit Gantang..aku pun dgn suka hati trun. time tuh memang ramai org pon. okeh,dah beli makann sikit tuk exercise mulut dlam bas t. aku naik la bas blik. pastuh check2 poket seluar..

Ya Allah..mana phone aku..!!!!
*hilang lagi!!!*

aku pun x sedar bila phone tuh hilang.jatuh ke.pickpocket ke tah la..
patut la aku suka sgt td.amik hang!
itu la kan. orang cakap jangan suka sangat. nanti ada benda nak jadi.

psst..psst--->duk dalam bas temenung sorang2 sampai KL.



1 comment: