Thursday, December 23

: kawan bila sunyi :

hari ni aku nak cerita pasal kucing aku ataupun aku boleh anggap macam kawan aku la.mana tak nya,dia jea yang ada bila aku duduk sorang2 kat rumah.bapak sunyi tahap cipan tahap tapir la.eh.kejap! kejap! cipan dgn tapir tuh bukan dr species yang sama kea?

ok.nama kucing aku tuh agak famous la.ala-ala hindustan gitu.kelas nyah..oo ko ingat mat-nusia ja boleh letak nama pemes2?..hang pernah tgk x ceghita Adnan sempit da series(ASTS)? ala yang ala-ala mat rempit yang sempit tuh. okeh.ingat x sapa nama bes-fren si nan de sempit tuh?.BOBBY kan?..bukan.bukan bobby yang dalam filem hindustan klasik2 tuh.bukan bobby yang menyanyi lagu Sanggam ke Singgam tah( neway.nak tahu tak.kalau kot belah2 utagha tau x apa itu singgam?..sebenaqnya singgam tuh nama lain bagi chewing gam.apa terkejut ke?(ala2 Eric Loeng). chewing gam.chewing gam.kan senang kalau sebut singgam jea..haha.tamat

okeh.balik pada bobby. nama kucing aku tuh Bobby.and nama yang eklusif tuh disumbangkan oleh adik aku.sebrutal-brutal dia tuh kreatif jugak bagi nama kat menatang nih.hurm~nama ni diambil dari nama Bobby dlm ceghita ASTS tu la.tapi aku x samakan dia ngan kucing aku tuh.just amik nama je k.

best giler main dgn si bobby nie.dah la dia ni dari spesis yang hyperaktif gitu.sumpah aku x suka kucing yang tau tidoq jea 24 jam.pemalas!. si bobby ni sgt la aktif @pun kami pnggil dia menikus.korung panggil apa?..lari sana-sini.ee geram la tgk. 

port landing memang special. atas katil aku tapi kat hujung kaki.bgun pagi mesti tgk duk *merekot sedap jew tidor kat stu.comelnyeaaa..geram2..

semalam abah tepon.aku tya mana bobby.pastuh abah kata dia kat kaki mak tuh.aku cakap dgn mak.bobby buat pa kat situ mak?? mak kata.duk wat pa g.duk tangkap kaki la.org duk tgh jahit baju dia duk kalut tangkap kaki.ish3..FYI, mak aku dulu memang x suka gila dekat spesis2 kucing nih.tpi tah la sekarg 100% berubah.sampaikan si bobby ni boleh plak wat manja2 pi landing atas perut puan emak nih.dunia! dunia! dan lagi satu perangai si bobby ni dia x boleh langsung tgk benda bergerak. kalau nampak jea.tunggu la 2 3 saat satgi mesti dia terkam punya la..

argh!! rindu kat bobby..nak bobby..nak jugak..













geram geram geram
tabiat aku bila dgn kucing aku suka buat 3 perkara yang bg sesetgh org tuh bunyi cam pelik gak ar..tpi aku rasa tuh benda normal jea..


-aku suka picit tapak kaki si bobby nih.lembut.
- suka main hidung si bobby nih.sebab dia basah2 gitu.ngeee
-bila si bobby ni dah penat sgt,mesti tido sambil terjelir lidah.pastuh keja aku asyik     dyuk main lidah dia ja.

tuptaptuptap : *merekot- posisi tidor mengiring,kaki nak nak masuk dalam mulut.huduhnya..

2 comments:

Sara Hanny said...

wawawa.x suko kucing..

Syeida Ramli said...

ish3..orang cakap la kan..bukan saya..sapa yang suka kucing tuh penyayang..hehehe