Tuesday, December 28

hari ini bukan semalam bukan esok

Dengan bangga dan sukacitanya nak highlight and bling2 kan hari ini sebagai hari yang paling aku tak paham langsung dalam kelas tadi...2 jam rasa macam setengah tahun.nasib baik aku x cakap setahun lagi an. itu memang dah melampau lampau tuh. 

x paham sepatah haram pun lecturer tuh cakap. bukan sebab dia speaking melekat punya. ada gak lecturer speaking time mengajar, tapi paham gak. tpi yang nih. dia buat lawak pun aku x gelak. maybe sebab dia lec dari luar, kalau x salah aku from Iran kot.ada gak coursemate aku cakap " discovery channel live from DK2..." memang x leh blah. serious weh x dapat tangkap apa yang lec tuh cakap. 

yang lawaknya nak menguap pun kena cover2 you..nak dijadikan cerita aku rasa ni la kelas yang kuantiti menguap aku paling byk. punya la nak cover sampai hidung2 pun kembang semangkok jadinya..


tuptaptuptap: paling heaven bila 'end of slide show'..

No comments: