Saturday, January 1

hellow hellow bai bai

Happy new year!!
Amacam dengan azam korunk untuk tahun lepas? dah tertunai belom? mesti ada yang berazam nak tamatkan zaman bujang tahun lepas tertunai kan.congrats2..ataupun yang azam nak cukupkan jumlah anak sepasukan team bola sepak tertunai kan.tahniah2. mood AFF Suzuki masih membara nih.

Honestly, aku cakap azam aku untuk tahun lepas tak tertunai lagi, so aku bawakan azam aku tuh ke tahun nih.ok kan. nak tahu apa azam aku tuh? tak mo la citer. maluuu(^("))

ok.for this year TWO-ZERO-ONE-ONE nie, aku tambah lagi satu azam.  ceh! ko nih yang lepas pun tak tertunai lagi nak tambah lagi satu. TAMAK betul. 
hek eh. aku just nak jadi lebih baik cthnya: aku nak naikkan pointer aku. sumpah aku kecewa giles dengan pointer exam baru2 nih. FRUST menonggeng weh!! 

yup! tu salah satu dri azam aku untuk tahun nih. Insyallah . semoga dipermudahkan
.Amin.

No comments: