Saturday, February 19

mari-mari cik adik, mari-mari cik abg..


hari Rabu lepas aku dengan rajin al tak sangka nya pergi ke Perpustakaan Negara. Ingat nak cari statistic pasal Smoking and Lung Cancer in Malaysia untuk assingment Epidemiology, tapi hampeh ja dapat. Ketiga-tiga bangunan aku ceroboh. apa pun tarak. grrr~ buang masa aku jah!. dah ar g jalan kaki weh. panas pulak tuh. sabo je lah! =.="

Last-last, aku terjumpa buku nih. 'PISAU CUKUR'. ada jugak ekh buku macam nih kat library. ekcely nih buku skrip. sebijik sebijon sama macam dalam movie tuh. kalau aku pinjam, kompem2 boleh berlakon sorang2 dalam bilik macam nih. haha

Tengok-tengok!





suka si gigi besi tuh! coomey..hehe






yey! part Faqih dinner dgn Bella.sweet2!


Faqir   : So, kenapa duit penting sangat untuk you?
Bella   : Habis tuh duit tak penting untuk you?
Faqir   : Bukan tak penting..Tapi takla sampai cari isteri pun kena bukak kunci kira-kira..
Bella   : hah, tak fikir panjang. Macam mama I
Faqir  : I macam mama U?


Abg Zack: Mari-mari cik adik.........
Bella: Mari-mari cik abg.............

teka part mana????

OKEH. tamat. babai.

2 comments:

atien said...

@syieda :heheh..atien memg suke sgt dgn faqir dlm ctre Pisau Cukur tu..muke die cute .heheh

Super Syieda said...

haha..kan kan..comey giler..geram tau!