Friday, February 25

sebab U tak tahu apa yang I tahu..

I tak suka kalau esok tuh x de kelas. U tahu sebab apa??
sebab cofirm tido sampai tak hengat dunia. bangun jea matahari sikit lagi nak terpacak atas kepala.kadang-kadang terlebey dah. hehe. sekali sekalo. dua kali dapat pahalo *sapo ajar ko?* TING2!


I tak suka pegy toilet lambat2 before tidur..U tahu sebab apa??
sebab comfirm2 dah aras aku nih gelap gulita, sunyi sepi. takot.balik dah ar jauh sebatu.

I tak suka time exam. U tahu sebab apa??
sebab time2 tuh la fb dgn twitter super ranchak. jap2 de comment. jap2 dah org tweet. last2 buku kemana. muka-buku juga aku pegang.RELAX la weh..buku jugak what? nge~ 

I tak suka bila ada maggie dalam bilik. U tahu sebab apa??
sebab selang sehari aku mesti melantak. lepas makan baru insaf.* eh, malam tuh baru makan,ni makan lagi,botak weh*

I tak suka org tag barang online(shawl,baju,beg whatsoever la kan) kat FB. U tahu sebab apa??
sebab buka muka-buku tgk notification penuh dgn org like dgn comment. bukan ada kaitan dgn aku pon!

........I tak suka apa lagi..........
......urmm aaaa hurmmm......
..so kay, nanti sambung siri baru lah. nak fikir2 dolu..

okeh.selamattengahari.goodafternoon.
BABAI!


1 comment:

twinscraftlife said...

Hi! please do visit our blog! we sell
purely handmade products such as pouch,
earrings, cards, hp strap, cute items!
쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
http://twinscraftlife.blogspot.com/