Sunday, March 6

Jelajah ABPBH 2011...p/s: SHAHIR comey !

Tadi g The Mall..ekcely nak g makan Pizza jea. tapi tengok dekat twitter diorang cakap ade JELAJAH ABPBH kat The Mall, so tak yah cakap banyak..decide.jom makan kat The Mall ja ! Aku pun teringin gila nak tengok REMY ISHAK face-to-face..tercapai jugak impian aku. tapi sayang sebab tak dapat nak ambik gambar dgn dia..Auw~

Tak perlu menceloteh banyak-banyak..korang tengok je la gambar nih..banyak nih aku nak letak. Tapi maap la, kualiti gambar sangat la 'CANTIK' ..biasalah weh camera phone je..phone 'MAHAL' lak tuh..*sambil dua tangan kebahu, biji mata keatas*


makan.makan dulu. isi minyak penuh penuh.



yayyy. the best moment. malam ni tido tak lena laa..auww~

SHAHIR 
very the comel. bibir merah u kalah i taw..auw~

yayyy. ADI SIXTH SENSE. comey gak.

time break kejap. kitorang tunggu dgn senang hati.HAHA

eh eh. nampak tak sapa?
AWAL ASHAARI
MAYA KARIN
buah hati...
hehe. REMY ISHAK la..

tapi remy macam segan2 jea. segan kat i ke remy. ala, xyah segan. kita date u tak segan pon.HAHA.
lakonan remy time nih paling super. bergegar gigi gelak weyh!

Thanx sebab undi saya...
undila lagi byk2 taw..<---die tak ckp cam ni pon.aku wakilkan die.HAHA

ALYAH.
sedap gile suara dia.

PAK NIL.
first tgk depan mata.
muda gila muka.macam abg aku pulak.
performance best. aktif gile atas pentas.

AND pak nil ada bagi kat sorang penonton tuh 2 ratus ringgit weyh.
betul RM200 ringgit. gile best. rugi aku tak volunter tadi..
wuaaa~

        
  
time ni lagi la. tadi gigi jea bergegar, time nih gelak segala badan2 semua bergegar..orang sebelah pon dapat rasa gegaran suara aku.HAHA




MEET UNCLE HUSSIEN
best gak. tapi time nih x sabar tunggu shahir wat performance.
kitorang jumpa MUH kat parking. tapi tak ambil gambar pon.
HAHA

AIZAT.
susun silang kata
sungai lui..
best sesangat sangat !

AIZAT lagi....

ni part yg paling best.
SHAHEIZY SAM
LISA SURIHANI
comey la diorang nih. sweet sgt2.comey sgt2. sesuai sgt2.





       
kump SAM @ THE CHIKARO..
HAHA. lawat gile kowt, sam ada ciri2 penyanyi roxs yaw!


kump LS corp..
best2. suara lisa macam suara ELLA.
hehe. miming kowt. tapi tetap roxs yawww.

cuba teka microphone tuh benda pa?
gitar tuh benda apa?
drum tuh benda apa?
HAHAHA
terbaik

apa apa pon. memang best la gi ROAD TOUR nih. dengan bangganya aku cakap. ni first time kowt aku tgk roud tour nih. tu macam jakun sikit. lantak la korang nak kata apa. HAHA. yang kau tau, malam ni tido nak mimpi SHAHIR. hehe

okey.selamatmalam.goodnight.asslamualaikum.
BABAI!

No comments: