Wednesday, March 2

lapar.lapo.lapaq.hungry!

Sekarang 12.19am. and my tummy tersangat-sangat la ranchak menyanyi..kroog-kreeg-kroog-kreeg..LAPAQ GILO weyh! 

aku nak makan CUCUR CEMPEDAK sekarang boley. sedapnya weyh. sebelom nih ada my pren hupdate citer sal makanan2 gak. pasal KEK, menitis air liur weh.tanpa sedar. mau tgk? ni ha KAU SEDAP. okeyh, tp tu macam kebandaran sikit..aku nye ala2 kekampungan sikit. hehe. aku TEGASKAN kat sini aku tak ckp pun org bandar tak makan CUCUR2 nih, and aku pon tak cakap org kg tak makan KEK2 nih. kalau ada depan mata bedal licin gak weyh..

berbalik pada topic asal. argh! CUCUR CEMPEDAK, sedapnya makan panas2, kena pulak dgn kopi 'O' .WAU!! shapa2 yang ada tongkat sakti, bak pinjam kejap. kejap jea. nak keting-keting. " wahai tongkat sakti, saya nak makan CUCUR CEMPEDAK! " ketingggg~ *sound effect tongkat sakti * 


taraa...sepinggan depan mata. 
NYUM-NYUM-NYUM...
blurkkk..
tido lena weyh..

Lepas cucur cempedak, esok nak pinjam lagi tongkat sakti tuh " wahai tongkat sakti saya nak makan CUCUR SUKUN ! " ketingggg
nyum-nyum-nyum...
best gilo hidop macam nih.
..hahahaha..

eh2, ada tak yang tak tahu buah sukun tuh rupa macam mana..sedap weyh kalau buat cucur, buat kerepek pon masyuk gak..

inila buat SUKUN tuh.pernah tengok kan??

ini kalau dah dicucurkan SEDAP gilo habaq hang!

tak sabar nak balik rumah. nak buat sendiri cucur2 nih. aku memang rajin pon.BANGGA DIRI la hang ni minah..alaa, biaq lagi sekali sekalo, dua kali dapat pahalo. sapo hajaq hah? haha. betui weh,adik aku selalu cakap, 'kalau kakcik(aku la tuh) balik mesti boleyh makan macam2 ' hehehe. banggo lagy. bukan mak aku tak buat, buat jugak tapi tak selalu. buziest woman ever. hehe. mak PEACE! ^___^. 

lagipon aku nih kalau duk rumah, makan memang tak henti2. jap2 makan jap2 makan. so, kalau nak makan mcm2 kena pandai masak sendiri la. kalau suruh mak buat, nanti tak pasal pot-pet-pot-pet yg aku dapat. mak PEACE lagi!. sumpah aku HOMESICK gila skrg. bulan 5 lambat lagi mehh!..dah kowt!

okeh.selamatlewatmalam.goodnight.assalammualikum.

TAMMAT

No comments: